Умови повернення

Гарантія, обмін і повернення товару

Гарантійний термін - це період часу, протягом якого виробник бере на себе повні зобов'язання перед споживачем щодо забезпечення працездатності товару. Зокрема, зобов'язується за свій рахунок усувати виникаючі несправності виробничого характеру, а в деяких випадках і обмінювати товар на новий. 

Термін гарантії вказаний в фірмовому Гарантійному талоні від виробника. Гарантійний талон видається покупцю в момент покупки і служить підтвердженням гарантійних зобов'язань від виробника.

Сервісне обслуговування - це період часу після гарантійного терміну, протягом якого виробники надають споживачеві часткові гарантійні послуги. Різні виробники по-різному трактують термін "сервісне обслуговування". Це може бути: 

·         безкоштовний ремонт (робота майстра), але платні комплектуючі деталі;

·         безкоштовні комплектуючі деталі, але платна робота майстра;

·         безкоштовні комплектуючі деталі і робота майстра.

Термін сервісного обслуговування, якщо такий є, вказується в Гарантійному талоні. 

 

На які товари надається гарантія?


На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні. 

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

       модель

       серійний номер

       гарантійний термін

       дата продажу товару

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Термін ремонту визначається авторизованим СЦ.
Обмін або повернення якісного товару протягом 14 днів
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

       товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам тощо.

       товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки

       збережені всі ярлики і заводське маркування

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Обмін / повернення неякісного товару




Трапляється, що виріб протягом гарантійного терміну виходить з ладу з вини виробника і не підлягає ремонту в авторизованому сервісному центрі. Якщо це сталося з товаром, придбаним в нашому інтернет-магазині, ми замінимо його на такий же або повернемо вам його повну вартість.

Щоб отримати таку можливість, потрібно надати:

·         виріб в повній комплектації;

·         заповнений гарантійний талон;

·         чек або інший документ, що підтверджує оплату;

·         акт сервісного центру з відміткою про те, що товар не придатний до ремонту і підлягає обміну.