Доставка та оплата

Способи оплати 

Оформити замовлення в нашому інтернет-магазині Ви можете в будь-який зручний для вас час. Обробка замовлення зробленого на сайті - 60 хвилин. Протягом цього часу, ми з Вами зв'яжемося для підтвердження заявки.

Також Ви зможете зробити замовлення в телефонному режимі з 9:00 до 19:00 щодня. Ціни вказані на сайті, завжди актуальні. Ми раді Вам допомогти!


Оплата готівкою 

(Проводиться в гривнях)

Даний спосіб оплати доступний для фізичних і юридичних осіб.

·         При отриманні товару в магазині

·         При отриманні товару на наших пунктах видачі

·         При доставці додому кур'єру

·         При отриманні товару на складі перевізника

Свою покупку Вам потрібно оплатити або на дому, або при відвідуванні магазину в разі самовивозу. Покупцеві надаються всі офіційні документи, які підтверджують факт покупки: касовий чек, талон гарантійного обслуговування, заводська інструкція і технічний паспорт. Буде куди простіше, якщо Ви зберете суму замовлення без здачі, що заощадить час і Вам, і кур'єру.

Готівкова оплата є найпростішим і доступним рішенням торгової угоди між клієнтом і нашим магазином.

 

Переказ на карту

Даний спосіб оплати доступний для фізичних осіб.

Протягом години після оформлення замовлення з вами зв'яжеться оператор інтернет-магазину для уточнення деталей доставки. По електронній пошті, смс або в телефонному режимі вам буде повідомлено спосіб для проведення оплати. Переказ грошей здійснюється в будь-якому зручному для вас банку.

Замовлений товар бронюється за покупцем на 3 робочих дні. Після підтвердження оплати оператор інтернет-магазину зв'яжеться з вами і узгодить дату і час доставки товару.

Увага! ПІБ одержувача товару повинні співпадати з ПІБ власника карти, з якої надійшла оплата. Дані заходи вжито для вашої безпеки, а саме для попередження шахрайських дій третіх осіб при розрахунку банківською картою. 


Оплата банківською картою

Можлива при отриманні товару в магазині.
Або ж здійсните оплату до отримання товару: на сайті за допомогою банківської карти Visa / MasterCard .

Ознайомитися з договором публічної оферти Договір публічної оферти



Безготівкова форма

Безготівкова форма розрахунку для фізичних і юридичних осіб. Без НДС. Для того, щоб замовити рахунок на оплату, Вам необхідно зателефонувати за вказаним номером телефону на нашому сайті.

Оплата за безготівковим розрахунком провадиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок. Разом із замовленим товаром надається повний пакет усіх необхідних документів. 

Доставка товару

 

«Самовивіз»

Замовляйте на сайті - забирайте в магазинах Ельмарт !

Ельмарт пропонує послугу - самовивіз товару з роздрібних магазинів у зручний для вас час.

Це вигідно: 

·         Ви економите гроші на вартості доставки і не платите за самовивіз або доставку товару в магазин.

·         Немає передоплати - оплата здійснюється готівкою або банківською картою на касі магазину після отримання товару.

Це зручно: Ви вибираєте товар і оформляєте замовлення, не виходячи з дому; немає необхідності чекати, коли Вам доставлять замовлення, товар вже чекає Вас в магазині.  

Пункти видачі:

м.Тернопіль : вул. Шептицького , 11 або вул. Живова, 7  

меребовля : вул. Князя Василька, 81а  



Доставка за адресою

·       Доставка здійснюється до під'їзду, підйом і занос техніки оплачується додатково.

·         Незалежно від способу оплати замовлення, оплата вартості доставки здійснюється готівкою по факту отримання товару. 

Доставка придбаної техніки нашим магазином має низку очевидних переваг:

·         Власний штат кур'єрів; 

·         Наші кур'єри дуже пунктуальні та відповідальні у своїй безпосередній роботі, а тому кожне замовлення доставляється за адресою клієнта максимально оперативно;

·         Після заповнення і відправки заявки з покупцем зв'язується представник кур'єрської служби. Він уточнить в якій половині дня Вам буде зручніше отримати замовлення.



Доставка по Україні

Шановні покупці!

При замовленні товару кур'єрською службою (Нова Пошта) настійно рекомендуємо перевіряти цілісність упаковки і замовленого товару при отриманні. Якщо були виявлені зовнішні пошкодження товару (упаковки), необхідно оформити цей факт документально на місці, у відділенні перевізника і зв'язатися з менеджерами нашого інтернет-магазину за телефоном: 

0800 753 773

 

Доставка на відділення кур'єрської служби:

Доставка товарів кур'єрською службою Нова Пошта по всій території України здійснюється на умовах передоплати або післяоплати.
Товар відправляється протягом 48 годин після оформлення замовлення, крім вихідних та свят. Доставка займає 1-3 робочих дні.

Тарифи, терміни доставки Ви можете уточнити у менеджера при оформленні замовлення.

Ми дбаємо про те, щоб замовлений Вами товар прибув в ваш населений пункт цілим і неушкодженим, тому перед відправкою товар в обов'язковому порядку перевіряється на цілісність і комплектність, і страхується при оформленні товару на службі перевізника.
Товар в пункті видачі перевізника у вашому населеному пункті зберігається протягом 4-х календарних днів, на 5-й день він їде назад відправнику.
Важливо: якщо товар оплатили і забрали з пункту видачі - це означає, що клієнт згоден з відповідністю товару свого замовлення і претензій ні до товару, ні до інтернет-магазину не має. Підйом габаритних вантажів вручну оплачується додатково. 


Як оформити доставку




Як оформити замовлення «Самовивіз» 

·         При оформленні замовлення виберіть опцію «Самовивіз».

·         Після оформлення для підтвердження замовлення з Вами зв'яжеться менеджер інтернет-магазину. З ним Ви зможете обговорити дату самовивозу.

·         Про готовність Вашого замовлення Ви будете повідомлені SMS повідомленням.

Як оформити замовлення «Перевізник» 

1.      Вкажіть спосіб доставки «Нова Пошта» та заповніть персональні дані включаючи відділення «Нової Пошти», в якому Ви хочете отримати замовлення. 

2.      Для підтвердження замовлення з Вами зв'яжеться менеджер інтернет-магазину, який уточнить, в якому відділенні Вам буде зручно забрати покупку і відповість на ваші запитання.

3.      Про прибуття замовлення у відділення ви будете повідомлені SMS повідомленням «Нової Пошти» із зазначенням номера накладної. Важливо: Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні на протязі 5 робочих днів. Якщо після закінчення цього терміну Ви не отримаєте замовлення, товар буде повернений в інтернет-магазин.   

4.      При отриманні замовлення у відділенні «Нової Пошти» необхідно вказати номер накладної з SMS повідомлення і пред'явити паспорт. Перед оплатою обов'язково перевірте ваше замовлення на відповідність з видатковою накладною.

5.      Відділення «Нової Пошти» працюють відповідно до графіка Нової Пошти . 

Важливо! Ви можете вибрати будь-якого зручного для вас перевізника Укрпошта , Інтайм , Justin

Отримання товару

При отриманні товару обов'язково огляньте упаковку на наявність пошкоджень. Якщо упаковка не порушена, немає слідів розтину, розривів, заминання , потрібно розкрити коробку, уважно оглянути товар, перевірити комплектність, наявність чека та гарантійного талона. Підпис одержувача в товарно-транспортної накладної є підтвердженням згоди прийняти товар від вантажоперевізника або кур'єра і відсутності претензій по зовнішнім виглядом вантажу.

Претензії по зовнішньому вигляду доставленого товару можна пред'явити тільки до моменту передачі товару від перевізника або кур'єра покупцеві
Разом із замовленим товаром покупець отримує комплект документів. Для приватних осіб: оформлений гарантійний талон і квитанцію про оплату. Для юридичних осіб: оригінал рахунку, накладна, податкова накладна (на вимогу).
Якщо упаковка пошкоджена, кур'єр або співробітник відділення компанії-перевізника зобов'язаний описати пошкодження або некомплектність товару в накладній, після чого скласти Акт приймання в 3-х примірниках. Якщо упаковка ціла, а сам товар має видимі пошкодження або недоукомплектований , то ви повинні вказати в накладній, що пошкоджень упаковки не виявлено, але ви відмовляєтеся від отримання товару. А в заявці необхідно описати пошкодження або некомплектність товару. Після цього кур'єр забирає вантаж для подальшого повернення назад Продавцю і заміни на інший товар.

Увага!

Терміни доставки на сайті представлені в ознайомлювальних цілях і несуть орієнтовні характер. Терміни доставки визначені з розрахунку, що замовлення оброблений в поточний момент часу. Реальні строки доставки розраховуються в момент обробки замовлення і обумовлюються менеджером.

Замовляючи доставку товару сторонніми кур'єрськими службами ( «Нова пошта », « Інтайм », Justin , Укрпошта ) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.

У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а так само скласти акт (претензію). У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося за тел : 0800 753 773 (безкоштовно з усіх телефонів по Україні).  


Звертаємо вашу увагу, що якщо ваші плани змінюються, і Ви не можете отримати замовлення, який Ви оформили в інтернет-магазині Ельмарт , необхідно якомога раніше зв'язатися з оператором Служби доставки інтернет-магазину за телефоном 0800 753 773 (безкоштовно з усіх стаціонарних і мобільних телефонів в межах України) і домовитися про перенесення часу або місця доставкі.В разі відсутності Покупця в призначений час доставки, співробітники доставки чекають 15 хвилин.  

Не забувайте, що злагоджена робота кур'єрської служби залежить і від вас. Не позбавляйте інших клієнтів можливості оперативно отримати свої покупки.